Bir insana kendini değersiz hissetirrseniz o insan kendini bi çöp kutusundan farksız hisseder.Kendini sadece kullanılmak için var sanar ve kendine gram değer vermez.
"Bir sırtı sıvazlanan da ben olsaydım keşke diyor insan bazen. Yolunun üstündeki taşları çekilen, bir saçları okşanan da ben olsaydım. Birisi de benim yerime bir kez de beni düşünseydi; bir kere de ben evimdeymiş gibi hissetseydim, birisine sarıldığımda. Hayat bazen, çok keşke…"