Sümeyye Öztürk

Sümeyye Öztürk
@smyyyyy
Ağlamayı kes hayatını yaşa biz zaten hayatımızı yaşamanın bir yolunu bulamayınca ağlamaz mıyız?
"Geçmişi tamamen silip atmak mümkün değil. Elbette hatalarım oldu ben de mükemmel biri değilim nihayetinde! Ama kimsenin hayatını mahvetmedim kimsenin hayatında derin pişmanlıklar bırakmadım... Belki yüreğim hala kırık dökük ama vicdanım rahat!
Acı
Reklam
Bir kalbiniz vardır onu tanıyınız Bir şehir kadar kalabalıktır bazıları Bir dehliz kadar karanlıktır bazıları Konuşurlar İsterler Susarlar Dinlememişseniz nice yıl kalbinizi Ev meslek iş para geçim diyerek Düşünün şimdi bir de Şehirlerde kasaba ve köylerde Başını eğmiş kalbiyle söyleşen bir kişi olduğunuzu.
Kendi iyiliği için, sevdiğinden bağırdığını her söylediğine kızına, öfke ile iyiliği karıştırmayı öğretiyorsun ona mantıklı gelse de başta, büyüyüp serpildikçe canını yakan adamlara güveniyor kızın çünkü onlar tıpkı sen -𝘬𝚤𝘻 𝘣𝘢𝘣𝘢𝘭𝘢𝘳𝚤𝘯𝘢
Alıntı
Kırık bir kıza umut verirseniz ona her istediğinizi yaptırabilirsiniz. Sonunda paramparça olacağını bile bile koşa koşa peşinizden gelecektir. Ayaklarının altına kırık camlar döşeseniz de kanata kanata ayaklarını ilk günkü heyecanlanıyla gelecektir hem de...
Acı
"Dışarıdaki hiçbir gerçek acı ya da haz bizi etkilemez. Bizi üzen ya da mutlu eden tek şey zihin haritamızdaki subjektif düşüncelerdir. Yani karşımızdaki köpekten değil, zihnimizdeki köpekten korkarız. Çünkü zihnimizdeki köpek, ısıran, saldıran bir köpektir.
Felsefe-Düşünce
Reklam