Sümeyye Öztürk

Sümeyye Öztürk
@smyyyyy
Ağlamayı kes hayatını yaşa biz zaten hayatımızı yaşamanın bir yolunu bulamayınca ağlamaz mıyız?
Çünkü ağlamak 1 saat sonrasında çekeceğin baş ağrısını ortadan kaldırır,seni rahatlatır, ferahlık verir sana zihnini açar vücudunu gevşetir hatta güçsüz gözükmemek için ağlamayanlar bunu da yanlış bilir ağlamak bir güç göstergesidir.
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Koparılan çiçeği suya koymak kadar gereksizdir kalbe sunulan özür."
"Bütün yolların sonu aynı noktaya çıkar biricik gladys" "Ya o nedir?" "Hayal kırıklığı"
Bu dünya için kendini paralaman gülünç.
Ölmekten daha kötü bir şey varsa o da ölenin ardından hayatına devam etmek zorunda olmaktır.