Göğsünde uyuduğunuz insanların kalbine bir sancıyı nasıl bırakabiliyorsunuz?
Bu normal bir yarı yolda bırakılma hikayesi değildir asla.
İnsan yapılan bir güzellik uğruna çekilen derdi önemsiyor.
"Hayır sevmişti,beni çok seviyor" cümleleriyle kendisini avuturken unutulduğuna inanmıyor,
inanılır gibi değil.
Bir ilişkide giden taraf genelde en çok seven gibi görünen terk edilmekten kaybetmekten korkan ve "asla gitmem" diyen taraf oluyor.
Herkes bir yerde yavaş yavaş birisini öldürür.
Kimse halinden memnun değil.