Sümeyye Öztürk

Sümeyye Öztürk
@smyyyyy
Ağlamayı kes hayatını yaşa biz zaten hayatımızı yaşamanın bir yolunu bulamayınca ağlamaz mıyız?
"Nasılsın?" sorusuna "iyiyim" cevabı verdiğimde bile, gerçekten iyi olmadığımı hissedecek insanlara ihtiyacım var
Sayfa 79·Kitabı okudu
Reklam
Bir Tarafı Eksik Büyüyen Bir İnsana, Kimsenin Ne Gidişi Koyar, Ne Sevmeyişi... Büyük Kaybetmiştir Çünkü. Korkmaz Kaybetmekten Kimseyi.
Çağımızın hastalığı bu; sevilen gider, kalbini ortaya koyarak seven kaybeder..
Peki ya sizin hiç fotoğrafını açıp yüzünün en ince ayrıntısına kadar incelediğiniz biri oldu mu?
Ne güzel adamlar var, seven, özleyen, aşık olan, ihanet etmeyen! Birde kadınlar var, böylesi adamlara denk gelmeyen...
Reklam