Kitabın konusu inanılmaz etkileyici..afrikada kadınların bu kadar acı çektiklerini bilmiyordum..kıtapta eleştireceğim tek kısım anlatım şekli..bazı cumleler ilkokul sevıyesındeydı.bu durum yazan kişinin yazar olmamasındanda kaynaklanmış olabılır ya da çevirinin kotu olması olabılır.