Kalbimin en derinine dokunan en kitaplardan biri.İnsan kendi kabuğundan çıktıktan sonra nasıl yeniden nasıl bir benliğe kavuşur ya da insanın benliği değişir mi? Kendimizi nerede güvende hissederiz ailemiz bizim en yakınımızmıdır ? Hepsi burada bu kitapta tekrar tekrar okunacak kitaplardan.