-Zamanı Tanrı yaratmış,kişioğullarını onun içine pusatsız atmış.Kılıç,kargı,ok..Bunlar ancak kişioğullarına karşı işe yarar.
Tanrı bize ölüm verdiyse,Türk budununu kutsuz kıldıysa bunu gidermek için çalışalım.Tutsak da olsan sen yine Gök Türk kağanısın.Ben de senin lalan ve Uluğ Tarkan'ım.
Kür Şad keskin gözleriyle hep ileriye bakıyordu. Fakat baktığı yeri görmüyor,çünkü beyninden şimşek hızıyla binbir düşünce geçiyordu.Kür Şad, Kağan'ın kararsızlığına öfkeleniyor; bir savaş,bir barış yapmakla Türkeli'nin bir şey kazanamayacağını biliyordu.