Evet sayın okuyucu, eşit değildir. Yazının devamını ön yargısız okumanız dileğiyle...
Erkekle kadını ayıran olgular düşünüldüğünde; fizik, algı, toplum baskısı, din, gelişim, düşünceler ve benzeri karşımıza çıkar.
Bu ayıpsanacak akla konulup üzülecek bir şey değildir.
Önemli olan bu farklılığı nasıl değerlendirdiğimiz.
Fırsat eşitliği ile her şey yoluna konabilir.
Kadının güçsüz olduğu yerde bireye teknoloji, kültür ile yardım sağlanarak eşitliğe vardırabiliriz.
Erkeğin güçsüz olduğu yerde bireye teknoloji, kültür ile yardım sağlayarak eşitliğe vardırabiliriz.
Fakat doğanın verdiği biçime karşı çıkarak değil.
Erkek maviyi sever, kadın pembeyi.
Kadın anne olmayı sever, erkek baba olmayı.
Eşitlik, zihindedir.
Fizikler tabiki değişmeyecektir. Bizler algımızı, toplumumuzu, din anlayışlarımızdaki kusurları, zihinsel gelişimlerimizi, düşüncelerimizi kontrol altına alabilirsek,
işte o zaman eşitlik dediğimiz kavram yerine oturacaktır.
Dipnot: 'bayan' kelimlesine, erkek pembede giyebilire, kadın hesap ödemeliye kafayı çok takıp da feminazi düşünce ile feminizmi yanlış algılattırmayınız.