Türk kadınlarına "Kezban" diye seslenen ve onların kendilerini beğenmiş sananlara hitaben,
Burası Türkiye ve kadınların geceleri sokağa çıkamadığı, açık giyindiğinde 'fahişe' olduğu, tacize uğradığı, dayak yediği, hakkını savunamadığı bir yer.
Yani senin "Abaza", dengesiz, eğitimsiz olmandan ötürü oluyor. Bu kadar net bir şeyi görenlere de 'hanımcı', 'kılıbık' diyorsun.
Ah ah!
Beynini kuşa taksak ters uçar. Kınamaya korkuyorum sizleri, başa gelmesin diye.