Sen benim kanımdansın, benim kemiğimdensin.Sana bedenimi veriyorum, ikimiz bir olalım diye.Sana ruhumu veriyorum, ölene dek beraber olalım diye.Ölüm onları ayırıncaya dek.
"Seni o kadar çok betimlerdi ki, sanki içimizden biri seni yolda görse, tanıyacaktı. Bize senin iyi kalpliliğinden, masumiyetinden, tatlı hallerinden ve uçsuz bucaksız merakından bahsederdi.
Hepimiz için bir azize gibi bir şey oldun. Bizim kızımızdın.
Kardeşimizdin. Bizim... Perimizdin. Hiç farkında olmadan bize ve ona, gölge ve acıdan oluşan bir dünyada, bir parça gü neş ışığı ve umut veriyordun."