AREDİW

AREDİW
@solin_akt
Acı çeken yüreğimi sevmek çok mu zordu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acıyan bir yürekten gerçek mutluluk beklemem
Birazdan mevsiminde dökülen yaprakların bir bahar mevsiminde yeşermesini umut ediyorum
Seni seven yüreğimin kıymetini bilmeden kırıp döktün oysa ki sen vardın orada kaybettin
Nasıl da güzel severim ben seni Öyle börtü böcekli kelebeklerle serçe kuşların cıvıltısıyla Öyle güzel bir severim ki doğaya karşı ormanlara karşı eriyen karlara karşı öyle güzel severim ki �nsanlık adına görülmemiş sevgiden Sevda ile öyle bir güzel severim seni