AREDİW

AREDİW
@solin_akt
Bir Perşembe çiçeği vardır yapraklarından damlalar Akar o damlalardan sabaha tohum olur haftaya çiçek Böyle olsa gerek Sevgi sevdaya dayatılan aşka umutla umutla baktıran güzel yarınlar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nasıl da güzel gülüyor çocuklar masum her şeyden habersiz
Bu sabah cudi'nin beyaz gelinliği ile uyandım Memleketimin kadınları güneşten önce uyanır Her sabah kargaların cıbıltısı ile uyanıyorum oysa çok sevindir bizim buralar ellerim üşüyor ruhum derin bir yalnızlıkta kendi kendimle savaşan hayal ve düşüncelerimle umudum var dağlara karşı mevsimlere karşı insanlara karşı belki mum ışığıyla yol görünür bize karanlık bir mağaranın çıkış
İnsan her şeye alışır her yokluğu her acıyı dayanıyor çabuk atlatıyor sen zaman içerisinde ki Duygu düşüncesi çabuk değişiyor istek arzuları farklılaşıyor ama gözü doymuyor hep daha fazlasını istiyor kolay şeyler seç zordan uzaklaş cahil döneminde denklemlerle uğraşıyoruz
Babam
Sol yanım acıyor niye başlayayım ama benim her yerim acıyor her gece hala sessiz yapayalnız kimseler bilmez ki ağladığıma baba çünkü senin yokluğuna alışamıyorum öyle bir acı yok ki kalbim tarifi yoktur benim için ne garip biliyor musun baba penceremin önündedir mezarım pencereyi açıyorum mezarını görüyorum nasıl alışayım ki yokluğun öyle basıyorum öyle basıyor yapayalnız kalıyor ruhum bedenim güçlü duruyorum güçlü zannediyorlar oysa öyle bitiyor öyle yorgunum sensiz ben çok güçsüzüm kanatlarım kırılmış