Birbirimizi kandırmaktan vaz mı geçsek artık
Bir cehennemin içinde kavrulduğumuzun her gün daha fazla uyandığımızı biliyoruz ama yine de umut işte geçer diye bekliyoruz geçmiyor biliyorsunuz daha da kötüleşiyor her şey ne kadar umutla baksan hayata Güneş yarına gebe diye kandırsan kendini gerçekten değişmiyor güzel günler geride kaldı �yi günler iyi insanlar çünkü biz ehli zamanda dünyaya geldik ve bu hayatı yaşamak mecburiyetindeyiz her ne kadar kötü geçse de gülüşlerimizle az bile olsa güzelleştirelim
Ah Bir bilsen bitmeyen Hazan mevsimlerimin sebeplerini?
Her gün umutla beklerken çaresizlikle uyandığımı!
Ah bir bilsen nasıl acıyor içim nasıl kanıyor yüreğim her gece çocuklar ah ne suçumuz vardı da suçluymuş gibi davranıyor bu hayat bize
Bana ümiti sorgulatan bu soğukluk ve mesafe
Etrafımı saran göğsümü sıkıştıran her yanı gri
taş duvarlar
Gözlerimi kapattıran kirpiklerimdeki
toz toprak
Mahcubiyetle susan dudaklarım
Kendimi aradığım bu soğuk şehir
Kaybolmuşluğuma çare
Öğlen ezanının rast makamı
İnsana en çok şiir yakışıyor,
Sonra yeryüzüne yağmur,
Gökyüzüne mavi..
Ve en çok insana vefa yakışıyor,
Yüreğe sevda,
Gözlere haya..
Ve en çok yaşamak yakışıyor,
İnsanca, sevdaca, duruca..