AREDİW

AREDİW
@solin_akt
Birbirimizi kandırmaktan vaz mı geçsek artık Bir cehennemin içinde kavrulduğumuzun her gün daha fazla uyandığımızı biliyoruz ama yine de umut işte geçer diye bekliyoruz geçmiyor biliyorsunuz daha da kötüleşiyor her şey ne kadar umutla baksan hayata Güneş yarına gebe diye kandırsan kendini gerçekten değişmiyor güzel günler geride kaldı �yi günler iyi insanlar çünkü biz ehli zamanda dünyaya geldik ve bu hayatı yaşamak mecburiyetindeyiz her ne kadar kötü geçse de gülüşlerimizle az bile olsa güzelleştirelim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanoğlu kadar iğrenç bir yaratık yoktur bu dünyada
sonbahar
Ah Bir bilsen bitmeyen Hazan mevsimlerimin sebeplerini? Her gün umutla beklerken çaresizlikle uyandığımı! Ah bir bilsen nasıl acıyor içim nasıl kanıyor yüreğim her gece çocuklar ah ne suçumuz vardı da suçluymuş gibi davranıyor bu hayat bize
Bana ümiti sorgulatan bu soğukluk ve mesafe Etrafımı saran göğsümü sıkıştıran her yanı gri taş duvarlar Gözlerimi kapattıran kirpiklerimdeki toz toprak Mahcubiyetle susan dudaklarım Kendimi aradığım bu soğuk şehir Kaybolmuşluğuma çare Öğlen ezanının rast makamı
İnsana en çok şiir yakışıyor, Sonra yeryüzüne yağmur, Gökyüzüne mavi.. Ve en çok insana vefa yakışıyor, Yüreğe sevda, Gözlere haya.. Ve en çok yaşamak yakışıyor, İnsanca, sevdaca, duruca..