Uzun zamandır kitap okuma konusunda çok yavaş olmama rağmen, bir günde bitti. Gerçekten çok akıcı bir kitaptı. Kya’nın yaşam mücadelesi ve yalnızlığı o kadar içime dokundu ki anlatamam. Ah tate e çok kızdığım anlar oldu. Chase i bile sevdim zaman zaman. Diyecek fazla bir şeyim yok inceleme yazmayı da bilmiyorum sadece kalbime dokundu ve yazmak istedim..