Esinn

Esinn
@sonbahar123
Seviyorsan vazgeçme.. 30/12/2018
- Ebeveynler, çocuklarına öğrettiği şekilde yaşarlarsa öğretebilmiş olurlar.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Şimdi açsam pencereyi de beklesem… Sen gelsen… Olmaz ya hani geliversen… Hiçbir şey sormasan… Hiçbir şey söylemesen… Sussam… Sussan… Sussak…”
Seni seviyorum çünkü sen ol da; ister yar ol, ister yara; lütfun da başım üstüne, kahrın da
Seni seviyorum çünkü imkânsız diye bir şeyin olmadığını, sadece istemenin insan hayatında ne kadar önemli olduğuna beni inandırabiliyorsun.
Bazen öylece seversin; Yılan olsa sarılır, yalan olsa inanırsın..