Esinn

Esinn
@sonbahar123
Seviyorsan vazgeçme.. 30/12/2018
Ey canımın sahibi Yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kimi güzelim der sevdiğine, kimi özelim ama sevgi ne güzellik ister, ne de özellik. Sevgi, sadece yürek ister.
Kalp midir insana sev diyen, yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? Sahi nedir sevmek? Bir muma ateş olmak mı, yoksa yanan ateşe dokunmak mı?
Sen güldün. Ben bir yudum daha içtim çaydan.... Yoksa nasıl açıklardım içimde ki bu sıcaklığı...
E&M
Bir kadının dudaklarında değildir aşk. Bedeninde hiç değildir.Aşk, kadının göz kapaklarındadır. Kadın, göz kapaklarında saklar o adamı.