Bir eli omuzumda, diğeri çenesinde, bir yerlere dalıp gitti.Nefes bile almıyordum.Eli orda kalsın istiyordum.Kalsın, bana dönsün, sessiz bir "Ne?" desin, ben kedi olup çene altına sokulayım.
Hikayeye göre adam, kadını çok seviyor, sevdikçe ruhu büyüyor, eve sığmıyor...Bülbülün çilesi, yazarın zulası...İnceden sarma bir sigara, inceden bir bardak...Jak Danyel isimli bir şişe, Hicran isimli bir yara, tuhaf isimli bir roman.Kafamız iyi, açmayın kapağı, biz böyle iyiyiz.