``Bir nefesin uçurduğu balona binip gidenlerin masalı.``
Herkese selamlar ! Bugün sizlere deneme türünde bir aşk kitabıyla geldim. Şiir ve sözlerden oluşan bu kitabımızda yazarımız yaşadıklarından dem vurmuş. Kendi tecrübe ve duygularını barındırmış. Sevginin, aşkın güzelliğinden bahsetmiş bizlere. Genel olarak ben deneme türünü seviyorum am biraz içeriğinde kişisel gelişimi de barındırdığı zaman daha zevk alıyorum. Günlük gibi yazılması pek tarzım değil. Gayet rahatlıkla okuyabileceğiniz bir eserdi. Bu tür severlere tavsiye edilebilir.
``Sen benim sonbaharımda gelen ilkimdin. Bakma dökülen yapraklara, onlar bize mevsimin hediyeleri. Aşkın konfetileri...``
``Bir balona bindik seninle bu masal boyunca. İlk kez buluştuk, ve konuştuk. Aşkın gökkuşağını beraber tuttuk ellerimizle. Bir aşk yolculuğuna ne sağırsa aldık yanımıza. Yükseklere havalandıkça attık kelime yükümüzü üzerimizden. Ve en son kalplerimiz kaldı bu masal da. İnsan bir kez aşık olur. Ve ilk aşk asla unutulmaz... Bende unutmadım bak seni. Üzerinden yıllar geçse de bu kalp seninle. Benim kalbim seninle...``