"Kimi ruhlar evvelden aşinadır birbirine
Bunu biliyorum.
Bana aşina olanı bulmak için
Bir âleme aşina olduğumu da.
Şimdi
Durmus bir saate bakar gibi bakıyorum kendime
Yaşlandım değil ve fakat çok büyüdüm diyorum
Hepsi bundan."
"Bende kaybolsan keşke,
Sadece ben bilsem yerini.
Tüm şehri arayıp da,
İçime bakmayı unutsa polisler... Kıskıs gülsem bende
Bulamadılar işte desem
Sonra
Sende gülsen
Sonra...
Sonra...
Bende,sende kaybolsam ya
Biliyor musun Öyle güzel kaybolurum ki sende...
Sen bile bulamazsın..."
"Dünyayla aramda birtakım husumetler olduğu doğrudur. Sevemedik birbirimizi.
Hapishaneleri kim sever ki zaten. Hangi mahkum,
o kokuşmuş ranzalarına uğurböceği resmi çizer?"