📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Benim çiçeğim ölümlü,”dedi Küçük Prens kendi kendine “üstelik kendini dünyaya karşı savunmak için yalnızca dört tane dikeni var ! Ve ben onu orada yapayalnız bıraktım!”
“Şimdi bakıyorum da,zaten ben hiçbir şeyi doğru anlayamamışım.Onu konuştuklarıyla değil, yaptıklarıyla yargılamalıydım.O beni güzel kokulara boğuyor ve bir şekilde hayatımı aydınlatıyordu sonuçta. Kaçmamalıydım!O zavallı kurnazlıklarının ardında sakladığı yumuşacık kalbini görebilmeliydim.Çiçekler böyle tutarsızdır zaten ! Ama ben onu sevmeyi bilemeyecek kadar gençtim o zamanlar.”
“Eğer koyunlar küçük bitkileri yiyorlarsa çiçekleri de yerler mi ?”
“Koyunlar ne bulursa onu yer.”
“Dikenli çiçekleri bile mi ?”
“Evet.Dikenli çiçekleri bile.”
“O zaman dikenler ne işe yarıyor?”