Sen miydin hayallerimde izinsize gezinen
Hüzünlü mehtabın bir parçası olan ben
Sevmek,bağlanmak çok uzak bana
İnanmak isterim,güvenmek isterim
Kalbimdeki boşluğu doldurmak isterim
Ama sadece kendim varım etrafta
Kendimi kendimle tamamlıyorum
Eksik parçalar tekrar tekrar çıkıyor yeryüzüne
Ben,ben,ben... Sağa baktım, sola baktım yine ben
Yönüm, pusulam ,doğrularım yolu gösterin şimdi...
İnsan en çok etrafındaki sesler sustuğunda anlıyor
Gecenin en büyük dostu olduğunu...