Zeynep

Sizin Tercihiniz Hangisi? PDF Kitap mı Normal Kitap Mı?
Bence kitap dediğin şey sadece okunmaz, aynı zamanda hissedilir. Bu yüzden benim tercihim genelde normal kitap oluyor. Sayfaları çevirdiğinde çıkan o hafif ses, yeni bir kitabın kendine özgü kokusu ve kitabı elinde tutmanın verdiği duygu bambaşka bir şey. İnsan sanki hikâyenin içine daha çok giriyor. Ama PDF kitapların da inkâr edilemeyecek avantajları var. Yanında onlarca kitabı taşıyabiliyorsun, istediğin yerde hemen açıp okuyabiliyorsun. Üstelik çoğu zaman ücretsiz olması da büyük bir kolaylık. Sizin tercihiniz hangisi sevgili okurlar?
Duygu ve Düşünce
Zeynep
Normal kitaplar her zaman daha bir başka oluyor, böyle tutarak o kitap kokusunu içime çekerek okumak her zaman bana daha iyi geliyor. Bir de PDFten bir şey okurken ara verdikten sonra okumak aklıma gelmiyo normal kitapları elbette ki masanın üstünde falan görüyorsun ve seni okumak için çağırıyor.