Çürümüş ve sararmış düşüncelerim benim geçmişimdir..." dedi... "Şimdi daha iyi bir şekilde parçalamak. Kurtulmaya çabaladım ben, bunların çamurun dibe çökmesini, harcanan gibi baskıladıkça zihnimin daha da bulaşmasının yolu kaydedildi. Zihnimin içine atıp bir tedavi edilmeye çalışmasınım onu Herşey daha da berbat bir hale getiriyordu.Sizin zihninizi susturmak dediğiniz tam olarak bu ustam... Bir kenarda dur ve bekle... Sadece izle... Su birazdan berraklaşacak.Bütün sıcaklığı akıp gidecek.Çünkü zihinsel bir nehir gibidir. ve durulur.Şimdi içeride daha güçlü bir umut var ustam.Zihnim de nehir gibiyse eğer, ben onu izleyip beklemeye devam ederken bütün geçmişimi ararım, kötü niyetliyim ya akıp gidecek ya da dibe çökecek... Sadece beklerken meğer ne çok şey yapabiliyormuş insan. "
İçine düştüğümüz en büyük tuzaklardan biri hız... Acelecilik kadar insanı geciktiren başka bir şey yok... İnsanın acele ettiği şey ya gecikir, ya elinden kaçırır ya da hiç ulaşamaz. Hayatta olduğumuz en büyük hatalardan biridir acelecilik. Sanırım en büyük zaaflarımızdan biri bu