Sade yaşamak, olanla yetinmek, sevdiklerinizle mutlu olmak bu kadar mı zor ? Ölmeyecekmiş gibi, olmaz şeyleri istediğiniz için elinizdeki güzel olan şeyleri de kaybediyorsunuz. Halbuki hayat anlardan ibaret, kaçınca bir ömür pişman olunacak anlardan..