Bir bitmediniz...Küçücük canlara aldıkları havayı zehir etmeden, genç kızları çığlıklar, morluklar, gözyaşları içinde toprağa gömmeden,kendi hakkını koruyan kadına özgür iradesiyle kendi ayakları üzerinde duracağı bir hayat yaşatmadan, ayağının altını öpeceğiniz analara kurşun yarası açmadan rahat etmediniz. Kız olmanın ayıp olduğunu sadece namus olduğunu Namussuz ölü olduğunu hatırlatmadan gecmediniz. Hiç bir detayı da atlamadınız , mini etekten tut sokakta yürümesine kadar (ne de olsa insan değil bir kız )Yazıklar olsun YaZIKLAR OLSUN bir kere değil serzenişim ömrüm yettiğince. ..