O kadar guzeldi ki gercekten seri bittigine hala inanamıyorum her şey olmasi gerketigi gibiydi ki bu seriyi cok seviyorum linanin hikayesi onun karakter gelisimi en bastaki o kizdan bambaska mutlu kendini bulmus bir kararktere dönüştü onu cok seviyorum aral zaten aral o kadar seviyorum ki onlari her seyin en iyisini hak ediyorlar cakircalar ve kara aliesi icin cok mutluyum onlari cok seviyorum ve ekinimi de cok seviyorum bi ara kalp krizi gecirtiyordu bana
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu seriyi o kadar seviyorum ki ve favorim bu kitap oldu diyebiliriz normalde uclemelerin son kitaplari bazen cok karisik oluyor ama burda o kadar guzeldi ki direkt ikinci kitabin sonundan devam ettik asiri sardi rsde gibi bir seyim ama uc gunde bitirdim kitabin sonunu da ben cok sevdim beni mutlu etti ya karakterler bu kitapta cok eglenceliydi nick ve aarona o kadar guldum ki okurken cok zevkliydi gercekten normalde nicki cok sevmiyordum bu kitapta aramizdaki buzlar eridi joan aaron nick guzel oldular sevdim hatta diger zaman cizgilerini de hala cok merak ediyorum yazsa okurum yani ama simdilik sanirim onlara veda ettik cok guzeldi ya
Bu seriyi o kadar seviyorum ki ve favorim bu kitap oldu diyebiliriz normalde uclemelerin son kitaplari bazen cok karisik oluyor ama burda o kadar guzeldi ki direkt ikinci kitabin sonundan devam ettik asiri sardi rsde gibi bir seyim ama uc gunde bitirdim kitabin sonunu da ben cok sevdim beni mutlu etti ya karakterler bu kitapta cok eglenceliydi nick ve aarona o kadar guldum ki okurken cok zevkliydi gercekten normalde nicki cok sevmiyordum bu kitapta aramizdaki buzlar eridi joan aaron nick guzel oldular sevdim hatta diger zaman cizgilerini de hala cok merak ediyorum yazsa okurum yani ama simdilik sanirim onlara veda ettik cok guzeldi ya
İlk olarak bence ikinci sezon kisin vermeleri mantikliymis cunku kitap kista geciyor baya elestirmistim ama iyi olmus ilk kitap ile dizi arasinda pek fark olmadigi icin bunda da olmayacak bence resimlerdende belliydi wrene o kadar uyuz oldum ki dizide boyle olmamisti sanki ama kizi sarhosken opup bi de bunu jamese soylemedi diye kizi sucladi ve sarhos ettigi falan hic bahsedilmedi simdi emberle olcak baya sinir oldum bu olaya her kitap sonunda jamesin bi aptaliginin bedelini oduyoruz gibi geliyor ya o fotoğraflardan bir sey olacagini zaten anlamistim mal cocuk cyrillde tam bi essek ya ona o kadar sinir oldum ki gerizekali ucuncu kitapta umarim duzelir onu seviyordum birazcik