Tanrı, kötülüğün ve ıstırabı meydana gelmesinden memnun olduğu için değil, bizim görmediklerimizi gördüğü için bütün bu olanların gerçekleşmesine müsaade ediyor. Tanrı fotoğrafın tamamını görüyor, biz ise fotoğrafın ancak bir pikselini, çok küçük bir kısmını görebiliyoruz.
Eğer bir ateistin inançsızlığı, aklî bir araştırmaya değil de sadece tercih üzerine ise, peri masallarına veya yıldız falcılığına inanmaktan farkı nedir?