Mükemmel bir dram! Tarifsiz bir acı, hüzünlü bir mutluluk. Keşke daha güzel bir yer olsa dünya dersiniz ya hani, işte o anda yazılmalıydı bu kitap. Ama dünya zorba dünya acımasız çocuk buyume! Kücük bir mutluluğun kime ne zararı var ki? Kime dokunurdu bu mutluluk. Kücük bir dunyada buyuk bir mutluluk icin saraylarda yasamamiz gerekmiyor. minik bir tebessum yeter oysa..