İsmi4772

İsmi4772
@srdh
Aslan Babanın Asi kızı
Batman -Mardin
Bismil, 10 Aralık
66 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
Ama öyle olmayacağını bile bile o umuta tutunmak...
Reklam
“Sahip olduklarınla ​​yetin. İşlerin nasıl olduğuna sevinin. Eksik hiçbir şeyin olmadığını anladığında bütün dünya sana ait.”
Nefesim kesildi, belim büküldü Öldüğümü zannettim.
Bazen insanlarla aynı dilde konuşamayacağını fark edince, farklı dilde susmayı seçer insan. Söylenecek o kadar söz vardır ki;insan herşeye tamam der susar. Çünkü anlatsada anlaşılmayacağını bilir. Yaş aldıkça, sessizliğin sesten daha çok şey anlattığını anladım. Bazen susmalı da insan. Anlatmak istediği herşey konuştuklarından çok sustuklarında gizlidir. Anlayana çok şey anlatır...
Uzun uzadıya anlatmaya gerek yok artık bazı şeyleri. Hoş, çok konuşan biriydim bir zamanlar. En gereksiz konuları dahi sevdiklerime koşar, heyecanla anlatırdım. İçimde oltaya takılmış balığın çaresizliği var ama artık bırakır diye de avcıdan merhamet beklemeyecek kadar isteksizim yaşamaya. Bir din gibi büyüyen hissizliğin girdabında kaybolmuşum. Evet çok söze gerek yok. Hepsinin özeti, ben, eski beni özlüyorum. Bir daha rastlayamayacağım ben'i.
Reklam