İsmi4772

İsmi4772
@srdh
Aslan Babanın Asi kızı
Batman -Mardin
Bismil, 10 Aralık
66 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
Ömür biter acı kalır o gider ne hayat nede yaşam kalır
Reklam
Belki bir mehtap misali geçip geçtin benden Ardında bıraktığın son zerreler yiyip bitirdi beni en derin yerimden…
Belki o, bi anlık, senin gönlüne iyi gelsin diye yaratıldı Belki, asıl senin olan henüz sana gelmemiştir Belki, çok daha iyisi bekliyordur seni gittiğin gelecekte Neden onda takılı kaldın ?
“Yeni hayatının ilk günündesin..”
Zaman her şeyi alıp götürsün isterdim. Ruhumda açılan bu izleri benden kazıyıp silsin, Ertesi günlere kaygısız uyanabileyim isterdim.. Şimdi ise uyanmak isteyeceğim bir günüm dahi yok. Yarınlar için heyecanlanan ruhum gitti, Yerine soluk, yorgun bir ben kaldı.
Reklam