İlk önce insanın bi kendine bakması
lazım oturun bir köşeye,
Sessiz sakin kafayla düşünün..
Ben nasıl biriyim; kime iyiliğim oldu
kime kötülüğüm, kimle iyi oldum, kimle kötü, kime saygı gösterdim kime saygısızlığımı, kimin yüzüne samimi olup kimin arkasından atıp tutun, kimle haklı yere tartıştım, kimle haksız yere, kime sevgi gösterdin kimine sevgisizligini bu böyle devam eder şimdi tarttınmı kendini sen nasıl
birisiymişsin, ne ekersen onu biçersin bu hayatta doğru ve gercek..
"Kendinizi yargılamadan, kimseyi
yargılamayın..
Çünkü kendini yargılamak başkalarını
yargılamaktan daha zordur..