İsmi4772

İsmi4772
@srdh
Aslan Babanın Asi kızı
Batman -Mardin
Bismil, 10 Aralık
66 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
Keşke...
Ne kadar da keşke birikiyor içimizde. Keşke olsaydı, yapmasaydım keşke, bir adım daha atsaydım veya maziye dönebilsem keşke. İnsan daima, ikinci ihtimâlin daha güzel olabileceğine inanmak istiyor. Ve öldüğünde, bir keşke daha kalacak içinde; bir hayat daha yaşayabilseydim keşke.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Şimdilerde hepimiz, gelişine yaşıyoruz hayatı. Kırgın yüreklerimiz, yorgun bedenlerimiz,Kaybedilmiş heveslerimizle. Bahtımıza ne düşerse.. işte öylesine...
Zaman seni bana getirir sandım Bekledim, bekledim beklemekten usandım Sana zarar gelmesin diye kendimi kanattım kapattım, kapattım kapattıkça yol aldım…
"Evim Sensin" ne derin ne anlamalı nede çok içten içe yaralı bir cümledir sensin tek sığındığım sığınağım derdim dermanim herşeyim sen
Bazılarının içinde derman bulamadığı dertleri, Akıtamadığı gözyaşları ve hala kanayan yaraları vardır. Kırık kalbinin çıkardığı sesleri bastırmak için gülmeleri. Susarak anlatmaya çalıştığı cümleleri, Gelmesini istediği birileri vardır. Kalbinde sönmeyen umut vardır..." Hiç konuşmuyor hiç susmuyor Hiç bakmıyorsun Öylesine çekip gelmiş gibi Öylesine soğuk öylesine ölü Sanki son kez uğramış gibi Hiç üşümüyor,hiç titremiyorsun Kırık bir dal çıtırtısı nefesinde Öfkesine yenik düşmüş bir çığ gibi gözlerin Sanki son kez göğü görmüş gibi..