Ne kadar da keşke birikiyor içimizde. Keşke olsaydı, yapmasaydım keşke, bir adım daha atsaydım veya maziye dönebilsem keşke. İnsan daima, ikinci ihtimâlin daha güzel olabileceğine inanmak istiyor. Ve öldüğünde, bir keşke daha kalacak içinde; bir hayat daha yaşayabilseydim keşke.