“Uzaktan sevmek,gizlizce sessizce.
Değer mi değmez mi hiç düşünmeden, öyle sevmek işte.Karşında öylece dururken gözlerine bakmak için kendine verdiğin savaştan haberi bile olmadan sevmek.Oysa anlaşmak ister insan, anlaşıp sevmek .. insan ,anladığı ve anlaştığı insanla çiçek açar.”