İsmi4772

İsmi4772
@srdh
Aslan Babanın Asi kızı
Batman -Mardin
Bismil, 10 Aralık
66 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
Öyle uzaktan seyretme adına hayran olduğum yar. Buyur gel ömrüme, ömrüm, ömrün olsun.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Seninle gezmediğim bir sokak var içimde, Seninle gitmediğim bir yolculuk var daha, Seninle geçirmediğim günler ve geceler var, Seninle paylaşmadığım aşkım var daha...”
İnsanoğlu bir gün; Virgülü kaybetti: Söyledikleri birbirine karıştı. Noktayı kaybetti: Düşünceleri uzayıp gitti, ayıramadı onları. Ünlem işaretini kaybetti bir günde: Sevincini, öfkesini, bütün duygularını kaybetti. Soru işaretini kaybetti bir başka gün: Soru sormayı unuttu. Her şeyi olduğu gibi kabul eder oldu. İki noktayı kaybetti bir başka gün: Hiçbir açıklama yapamadı. Hayatının sonuna geldiğinde Elinde sadece tırnak işareti kalmıştı. “İçinde de başkalarının düşünceleri vardı yalnızca.“
Ne yapsam söner bu içimdeki yangın? Yüzde yetmişi su olan bir canlının içi nasıl cayır cayır yanar? her gün, her saat, her saniye. Kelimelerim kifayetsiz kalıyor artık cümlelerim tükendi tek bir satır bile yazamaz oldum yazıp yazıp siliyorum doğru bir kelime, doğru bir izah bulamıyorum tarifini yapamıyorum bu acının. Günler, saatler, dakikalar geçmiyor bu acıyla nasıl yaşanır, nasıl baş edilir hiçbir fikrim yok. Uzun zaman önce bir çocuk vardı "allah vefat edenlere uzun ömürler versin demişti" o vakit ne demek istediğini anlamamıştım ama şimdi anladım onun ne demek istediğini. Yaşarken nasıl her gün ölünür, yaşarken içi nasıl cayır cayır yanarmış insanın anladım...
“Ve yazacağımız herşey, Biçimine kavuşmamış ve buruk, Acı öylece duruyor yaşamımız da.”