Ne yapsam söner bu içimdeki yangın? Yüzde yetmişi su olan bir canlının içi nasıl cayır cayır yanar? her gün, her saat, her saniye. Kelimelerim kifayetsiz kalıyor artık cümlelerim tükendi tek bir satır bile yazamaz oldum yazıp yazıp siliyorum doğru bir kelime, doğru bir izah bulamıyorum tarifini yapamıyorum bu acının. Günler, saatler, dakikalar geçmiyor bu acıyla nasıl yaşanır, nasıl baş edilir hiçbir fikrim yok. Uzun zaman önce bir çocuk vardı "allah vefat edenlere uzun ömürler versin demişti" o vakit ne demek istediğini anlamamıştım ama şimdi anladım onun ne demek istediğini. Yaşarken nasıl her gün ölünür, yaşarken içi nasıl cayır cayır yanarmış insanın anladım...