İsmi4772

İsmi4772
@srdh
Aslan Babanın Asi kızı
Batman -Mardin
Bismil, 10 Aralık
66 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
Ve bırakmak lazım çokta mücadele etmeyi Ne olacaksa oluyor zaten. Engel olamıyorsun, Tahmin edemiyorsun. Seçim yapamıyorsun. Herkesin haklı sebepleri oluyor, herşeyin sonunda. Çünkü ile başlayan cümleler kuruyorlar Alışıyoruz boşvermişliğe... .
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yan yanayken saate bakmanın ayıp olduğu zamanlardı.. Evveldi. Güzeldi.. Karşılıklı oturdun mu masaya, bir gözlere bir de uzaklara bakılırdı, eski yad edilirken. Evveldi. Güzeldi. Ellerde telefonlar yoktu.. Çocuktuk. Büyükler, eski günleri konuşurken uyuyakalmak diye bir şey vardı. Evveldi. Güzeldi.. Sevmeler sessiz ve sebepsizdi. Ne gösterişe gelir, ne nedenlere sığardı. Evveldi. Güzeldi. Her şeyden önce samimiyet gelirdi.. Sevda sırdı. Söylenmezdi. Sevilenin adına türküler yakılır ama onun ardından kimseye yakınılmazdı. Evveldi. Güzeldi.. Eşyalar pahası ile değil, hatırası ile kıymetlenirdi. Eşyalar değil, insanlar ağırlanırdı evlerde ve kalplerde. İnsanlar aldıkları ile değil, verdikleriyle değer ifade ederdi. Evveldi. Güzeldi..
Bazı geceler vardır. Aklında olup yanında olmayanlar kaçırır uykunu. Nereye dönersen dön. Ne içersen iç. Ne kadar dua edersen et olmaz. Bir zamanlar sen olmadan uyuyamadığını söyleyen birinin. Başkasıyla uyuyor alma ihtimali boğar seni. Birde buna engel olamazsın. Arayamazsın. Soramazsın. Duyamazsın. Yani kalbin kırıksa, uyuyamazsın. Ne zaman başını yastığa koysan göğsünün şuralarına bir şeyler batar. Yani seviyorsan, hiçbir zaman ayrılmayacak gibi alışmışsan bağlanmışsan, özlemek diye de bir şey var bu hayatta. Ve bir daha ona sarılamayacağını, gözlerine bakamayacağını, bir daha onu gülümserken izleyemeyeceğini bile bile özlemek koyar seven adama. Beni en çok üzen ne biliyor musun? Seni en iyi tanıyan benim. Nasılsın diye bile sormama gerek yok sana. Çünkü yüzünden, gözlerinden, hatta seni görmesem bile. Ses tonundan anlayabilirim nasıl olduğunu. Neyi çok sevdiğine en iyi ben bilirim neden nefret ettiğini de.. Seni bir daha kim sevecek böyle. Kim sakınacak gözünden bile.. Çok özledim seni milyon kere özledim. İlkindim sonunda olmak isterdim. Ama sen benim sonum oldun. Yanında olmak vardı şimdi. Kaderimsin der gibi. Alnından öpüp uyumak. İlla sevgili gibi değil, sevdiğin herhangi bir eşya olmak bile güzel olurdu. Mesela saç tokan, saatin, bi oje yada bir kolye. Seninle olduktan sonra sana ait herhangi bir şey olmak bile güzel. Yastığın olmak vardı şimdi. Saçlarına, dudaklarına, yüzüne dokunmak ne güzel olurdu. Sana şimdi seni ne kadar özlediğimi? Ne kadar sevdiğimi? Ne kadar yanında olmak istediğimi günlerce anlatabilirim. Ama bunu anlatmak için günlerce beklemeye tahammülüm bile yok. Kısacası sevgilim kısacası sevdiğim kadın. Ben artık, burnun burnumda uyumak istiyorum. Canım burnumda değil...
Büyümek bu muydu anne? Bu kadar acı miydi? Sahi bir çocuk neden büyümek isterdi ki ? Tek derdi oyun oynamak olan çocuklardık biz,öyle oyuncaklarda da gözümüz yoktu.Buyuyunce ne olacağını sanıyorduk ki? Bilseydik böyle olacağını ister miydik büyümeyi
Mücevher varken pul neye yarar? Aslını bilmeyen kul neye yarar? Herkes bir yol tutmuş gidiyor ama Allah'a gitmeyen yol neye yarar?