İsmi4772

İsmi4772
@srdh
Aslan Babanın Asi kızı
Batman -Mardin
Bismil, 10 Aralık
66 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
Görebileceğin en renkli insandım ben, siyahımı sen seçtin..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendimi uzun uzun anlatmak ve susmak arasında gidip geliyorum çoğu zaman. Hiçbir zaman hissettiklerimi tam anlamıyla anlatamayacağımı, anlatsam da anlaşılmayacağımı bildiğimden susmayı tercih ediyorum. Yazıp yazıp siliyorum hep, cümlelerimi toparlayamıyorum. Bir şeyler yolunda değil ama inatla her şey yolundaymış gibi davranıyorum. Bazen düşüncelerim arasında kayboluyorum ve bazen de düşünmekten kaçıyorum. Böyle nereye kadar devam edecek diye sormuyorum artık kendime.Çünkü cevabını biliyorum.Sadece bir köşeye çekiliyorum sessizce. Yolunda gitmeyen ne varsa bir an önce son bulsun istiyorum.
Olur ya belki okursun diye yazıyorum çünkü sana söyleyemediğim çok şey bıraktın içimde o kadar yarım kalmışım ki sana dilediğim gibi sevemedim ben seni hep bir mesafe koydun araya sana uzanmaya çalıştıkça duvarlar ördün verdiğin mutluluklar bile emanetti bana seni kaybetme endişesi korkusu sen her ne dersen de buna benim eksik mutluluğumdur hepsi beni sev istedim hayatında olduğum birinden bunu istemem fazlamıydı çok mu zor geldi benim ol istedim beni sev istedim bunun için çok dua ettim her gece uyumadan önce uykumda bile sen benim kabul olmayan en masum duamsın şimdilerde tek bir duam var seni yüreğime koyup kaderime yazmayan Allah’ım aklımdan da silip çıkarsın
“Olur ya belki okursun diye yazıyorum.. Çünkü sana söyleyemediğim çok sey bıraktın içimde.. O kadar yarım kalmışım ki sana.. Dilediğim gibi sevemedim ben seni. Hep bir mesafe koydun araya, sana uzanmaya çalıştıkça duvarlar ördün.. Verdiğin mutluluklar bile emanetti bana! Seni kaybetme endişesi, korkusu.. Sen her ne dersen de buna, benim eksik mutluluğumdur hepsi.. Beni sev istedim.. Hayatında olduğum birinden bunu istemem fazlamıydı, çok mu zor geldi? Benim ol istedim, beni sev istedim Bunun için çok dua ettim Her gece uyumadan önce uykumda bile!! Sen benim kabul olmayan en masum duamısın.. Şimdilerde tek bir duam var.. Seni yüreğime koyup kaderime yazmayan Allah’ım aklımdan da silip çıkarsın.
Nasıl özlüyoruz geçmişi.Neden özler ki insan? Çocuktuk çünkü ve dizlerimizi kanatmamıştı henüz hayat. İnanıyorduk, duruyduk, saftık, çocuktuk. Şimdi anlatacak bir masalımız bile yok, bir köşesine sığınacak... Çünkü Çocukluk insanın şiir halidir; diğer dönemleri ise düzyazı...