İsmi4772

İsmi4772
@srdh
Aslan Babanın Asi kızı
Batman -Mardin
Bismil, 10 Aralık
66 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
Sığamadım ne hayata ne hayatımdaki insanların hayatına. Hep bir ayağım eşiğin içinde, biri dışında. Hep eğrelti kaldım bu hayatta. Ne kızıyorum ne güceniyorum kimseye... Demek ki yazgı böyle... Ama işte; İnsan sığmak, sığınmak istiyor istemsizce. Hep fazla geldim birilerine, bazen kendime... En çokta şu koca yeryüzüne... Sığamıyorum nedense..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Her şey insandan dışarıya taşmıyor mu? Kan, gözyaşı, bulutlar, hatta yaşamın ta kendisi..”🕊🥀
Uzun uzun anlatmanın çare olmadığını gördüğümde, konuşmanın bir şeyi değiştirmediğini farkettiğimde sustum ve köşeme çekildim. Bazen kendin için yapabileceğin en güzel şey hiçbir şey yapmamaktır. Durmak ve susmak... Her şeye yetişeyim, her şeyi tamam edeyim derken kendine geç kalmamak için en çok. Zira konuşmanın bir değeri yoksa sükût her şeyi yoluna koyuyor. Çünkü bazen konuşmak hiçbir şeyi çözemiyor.
"Ve insan, insana hatıra olarak "KIRGINLIK" Bıraktı." .
Yitirdiğin herşeyde kazandığın birşey vardır, kazandığın herşeyde biraz yitirdiklerin… Bu yüzden birileri ısınıp dururken dinmez üşümelerin… Hayat karşına nasıl çıkarsa çıksın, Seni ne kadar yıpratırsa yıpratsın sakın vazgeçme.. Ve unutma; Eğer hayallerin olmazsa bir gün başkasının hayali olamazsın!.. Her şey; bir sokak çocuğunun elini cebine sokabildiği kadar boş. Öznesi olmayan cümleler gibi değersiz. Ve senin “Naber” soruna, “İyilik” dediğim kadar yalan…