Sevdiğini özlemek, nasıl birşey biliyormusun..?..
Ruhunu sarar, amansız bir sancı..
Bir kalp ağrısıdır başlar, tıkar nefesini..
Başını yastığa koyamaz, koyduğunda uyuyamazsın..
Hayali gözlerinden gitmez, adı dilinden düşmez..
Bir şarkı, bir şiir olur dudaklarında içini yakıp kavuran..
Çaresizliğinle seni bir oyana, bir bu yana kıvrandıran..
Sevdiğini özlemek.. !!
Tarifi imkansız bir duygu...
..
..
Ömür biter, mevsimler geçer, bir hüznün kıyısında buluşur yarım kalmış her şey...