İsmi4772

İsmi4772
@srdh
Aslan Babanın Asi kızı
Batman -Mardin
Bismil, 10 Aralık
66 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
Sevdiğini özlemek, nasıl birşey biliyormusun..?.. Ruhunu sarar, amansız bir sancı.. Bir kalp ağrısıdır başlar, tıkar nefesini.. Başını yastığa koyamaz, koyduğunda uyuyamazsın.. Hayali gözlerinden gitmez, adı dilinden düşmez.. Bir şarkı, bir şiir olur dudaklarında içini yakıp kavuran.. Çaresizliğinle seni bir oyana, bir bu yana kıvrandıran.. Sevdiğini özlemek.. !! Tarifi imkansız bir duygu... .. .. Ömür biter, mevsimler geçer, bir hüznün kıyısında buluşur yarım kalmış her şey...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tam göğsünüzün ortasında bir yeriniz acıyacak… Evinizin sizi içine sığdıramayacak kadar dar olduğunu fark edeceksiniz… Sokağa fırlayacaksınız… Sokaklar da dar gelecek… Tıpkı vücudunuzun yüreğinize dar geldiği gibi… Ne denizin mavisi açacak içinizi, ne pırıl pırıl gökyüzü… Kendinizi taşıyamayacak kadar çok büyüyecek, bir yandan da kaybolacak kadar küçüleceksiniz… Birileri size bir şeyler anlatacak durmadan… ”Hayat devam ediyor.” ”Yaşamak güzel.” ”Her şey unutulur.” Siz hiçbirini duymayacaksınız… Gözyaşlarınızdan etrafı göremez hale geleceksiniz. Hep ondan bahsetmek isteyeceksiniz… ”Ölüme çare bulundu” ya da ”Yarın kıyamet kopacakmış” deseler başınızı kaldırıp ”Ne dedin?” diye sormayacaksınız… Yalnız kalmak isteyeceksiniz… Hem de kalabalıkların arasında kaybolmak… İkisi de yetmeyecek. Geçmişi düşüneceksiniz… Neredeyse dakika dakika… Ama kötüleri atlayarak… Onunla geçtiğiniz yerlerden geçmek isteyeceksiniz… Gittiğiniz yerlere gitmek… Bu size hiç iyi gelmeyecek… Ama bile bile yapacaksınız. Biri size içinizdeki acıyı söküp atabileceğini söylese,kaçacaksınız… Aslında kurtulmak istediğiniz halde,o acıyı yaşamak için direneceksiniz. Hayatınızın geri kalanını onu düşünerek geçirmek isteyeceksiniz… Aksini iddia edenlerden nefret edeceksiniz… Herkesi ona benzetip…
Senden sonra bir süre kendime gelemedim. Toparlamam öyle kolay olmadı. Aslına bakarsan alışmak epey zaman aldı.Öyle basit bir şey değil inan bana. Hayatını, geleceğini, hayallerini yalnızca bir kişiye ayırıp daha sonra ondan ayrılmak hiç kolay değil. Bunun ne kadar acı bir tecrübe olduğu hakkında en ufak bir fikrin bile yok. Hiç yüz üstü kalmadın. Aldatılmadın. Bütün alışkanlıklarından vazgeçmek zorunda bırakılmadın. Bu yüzden beni anlamanı beklemiyorum senden. Sen sevgiden ne anlarsın ki zaten? Senden sonra çok şey denedim seni unutmak için. Bende kalan bütün eşyalarını attım. Fotoğrafları sildim. Bana aldığın bütün hediyeleri geri gönderdim. Sevdiğin şarkıları dinlemedim bir daha. Beğendiğin her şeyden nefret etmeyi denedim. Ama işe yaramadı. Daha sonra çok sigara içtim mesela. Sigara efkar dağıtır derler ya. Yemin ederim yalan. Her nefeste biraz daha özleminde doldu ciğerlerime. Ve gözlerimi yaşartan sigara dumanı değil. Yokluğundu sadece. Efkar değil yürek oldu dağlanan. Sonu içimden bir ses git dedi buralardan. Git Bir daha dönme. Onun yaşadığı şehirden uzaklaş. Anılarından kaç. Her şeyi bırak ve git bu şehirden Gözden uzak olan, gönülden de ırak olur zaten. Ne mi yaptım? Gittin. Gittim ama o da olmadı. Gözden uzaksın diye gönülden ayrı olmadın. Aslında gönlümüz de ayrıydı zaten. Ama zihnimden çıkarmayı başaramadım seni. Insan giderken geride bırakamıyor ki kalbini. En sevdiğim renkti siyah. Ne kadar da yakışırdı sana. Sırf ben seviyorum diye ne zaman benim yanıma gelsen siyah giyerdin hatırlıyor musun? Simsiyah olurdun. Kahrolası dünyada bu kadar karanlığın içinden doğan bir umuttu gülümseyen yüzün. Ve ben yüzünü avucumu her alışımda umudu ellerime bıraktığı için Allah'a şükrederdim. Sonra gittin işte. Umudu kaybettim. Sonra, sonra siyah sevmekten de vazgeçtim
Bazen fazla olur her şey Anlatmak istersin.. Ama söz küser, sessizlik başlar. Sonra anlatacakların birikir taşar.. Özlem vurur an an yüreğine, ve fazlasını yükler devam edersin kendi içinde.. Bugün öyle bir gün işte..!
• "Biri sessizce ona açtığınız pencereleri, içinizdeki bahçeyi, çayırı çimeni orda koşturup duran renkleri görmek için bir çaba sarfetmiyorsa; her defasında sadece cama, duvara takılıp kalıyorsa en iyisi "Bu böyledir" diyerek durumu kabullenmektir. Bazı şeyler ziyana gelmez..."