"Cesaretim yok. İhtiyar Belial'ın Kayıp Cennette dediği gibi 'aşağılık bir rahatlık öneriyorum'. Böyle daha güvenli. Bu ülkede ya pukka sahib olmalısın ya da ölmelisin."
"Ne olacak, tabi ki zavallı siyah kardeşlerimizi soymak yerine onları 'kalkındırmak' amacıyla burada olduğumuz yalanıyla. Sanırım bu yeterince ilkel bir yalan. Ama bizi yozlaştırıyor, bizi hayal edemeyeceğiniz biçimlerde yozlaştırıyor."