Seda ALİBAZ

Seda ALİBAZ
@ssedaal
belki bir dahaki sefere daha iyi olur diye düşünüyordu. bir dahaki sefere de aynı olunca, üçüncüde daha iyi olur diye düşündü. her seferinde bir şeylerin değişeceğini umdu. değişeceğini telkin etti kendisine. onu willem'in bile kurtaramayacağını, dönüşün mümkün olmadığını, bu deneyimin onun için ömür boyu azap olacağını anladığında hissettiği üzüntü, hayatının en ağır üzüntüsüydü.
Sayfa 554·Kitabı okuyor
Reklam
seni sevdiklerini söylerler ama bunu seni manipüle edebilmek için söylerler, anlamıyor musun?
Sayfa 488·Kitabı okuyor
kendisinden, olmayı umduğu kişiden o kadar uzaktı ki artık bir oğlan çocuğu değil, bambaşka bir şeydi adeta. hayatı artık böyleydi, elinden de hiçbir şey gelmiyordu.
Sayfa 466·Kitabı okuyor
başka zamanlarda ise, rengini kaybeden arkadaşları mı yoksa dünya mı diye düşünüyordu.
Sayfa 312·Kitabı okuyor
"artık pek görüşmüyoruz" derken hep olduğu gibi içi acıyor.
Sayfa 365·Kitabı okuyor
Reklam