Sibel^^

Sibel^^
@sshsibell
"Bu dünyadan ziyade, kafamın içinde yaşayan bir insanım."
Muâllakta oluşumuz nasıl da ortak! Bir tarağın dişleri gibiyiz. Aynı sapa (hatta aynı sopa) bağlıyız; ama en yakın çevremiz bomboş. Bu boşluk içinde iyi ve kötü oluyoruz, iyileştiriyor veya kötüleştiriyoruz.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Sibel^^

, bir kitap okudu
Puan vermedi·309 syf.·
5 günde okudu
·
Okunma: 20 Nisan 2026 04:15
·
2026 5. kitabı
Vigdis Hjorth
7.7/10 · 6,5bin okunma
Bu kadar çaresiz olmamalıydı. Çıkış yolu bulamamıştı. Tüm kapılar kapanmıştı.
Bazen çok geç olur. Bazen düzeltmek mümkün değildir, onarılamaz.
Kaybettim, kendi kabahatimdi.