Kırdığım insanlar, yaptığım hatalar, kendime ve başkalarına verdiğim zarar, bunların nedeni yanlış kararlar değildi. Sevginin katılaşıp bir kayba dönüştüğü noktaydı.
Hiçbirimiz aşırı, kaldırabileceğimizden fazla hissetmeyiz. Ancak bazılarımız mümkün olduğunca az hissedebilmek için elinden geleni yapar. Hissetmek korkutucudur.