Seda Ayık

Sabah ayrı akşam ayrı kitap okuyorum 🤣🤣🤣
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
çabuk çabuk yürüyerek düşünecek, söylenen her sözü, yapılan her davranışı hatırlamaya çalışacaktı. Şimdiye kadar asla, asla buna benzer bir duyguya kapılmamıştı. Ruhunda hiç bilmediği, yepyeni, belirsiz bir dünya doğuvermişti.
Sayfa 442·Kitabı okudu
Boyuna genç kızın durgun ve duru gözlerine bakmak istiyor, ama bunu bir türlü beceremiyordu.
Sayfa 441·Kitabı okudu
Razumihin, arkalarından merdivenden inerken sordu: “Kapını kilitlemiyor musun?” “Hiçbir zaman kilitlemem. Ama, bununla birlikte iki yıldır hep kilit alacağım,” diye gelişigüzel ekledi. Sonra, gülerek Sonya’ya döndü. “Kilitleyecek şeyleri olmayanlar ne kadar mutludur, değil mi?” dedi.
Sayfa 441·Kitabı okudu
kaderin önüne geçilmez, olması gereken şey ne ise o olacak!
Sayfa 436·Kitabı okudu