sude nur

sude nur
@ssudenur_
Puan vermedi·96 syf.··
2020 5. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 09 Mayıs 2020 05:33
Merhabalar herkese hayatımda okuduğum en güzel kitaptı belki de bana en çok şey kattığına inandığım bir kitap.İlkokulda herkes bilir sınıfın bir kitaplığı vardır . Kitaplıkta herkese yetecek kadar kitap olur. Okudukça diğer kitap diğer kitap diye hep değiştirilerek tüm sınıfın kitap okunması sağlanırdı öğretmen kitap okutturur özet çıkarttırırdı.O zamanlar kitap okumayı işkence gibi hissettiğim yıllarımdaydım yine öyle bir günde kitap değiştirirken ilkokul 4. sınıf öğretmenim bu kitabı okumam için bana verdi.Neyse eve gittim erteledim hep aman yarın okurum diğer gün okurum vs. diye son güne gelmişim bile dedim neyse okuyayım da bitsin diye başladım ilk sayfasında bir çocuğa değil de yetişkinlere ithaf yazdığını dile getiriyordu yazar ^^Büyükler hiçbir zaman tek başlarına bir şeyi anlamıyorlar.^^ Bu sözü de ondan söylemiş olsa gerek :).Sayfalar ilerledikçe sanki kalp atışım artıyordu sayfalar benden önce ilerliyordu baktım kitap bitmiş bile bittiğine çok üzüldüğüm bir kitaptı asla bitsin istememiştim .O günden sonra kitapları birer yaşam diye birer hayat diye görmeye başladım . O günden beride baş ucu kitaplarımdan biridir her zaman okurum Eğer şu zamanda hala okumayan varsa tüm samimiyetimle diyorum çok şey kaybetmiştir Kendinize iyi bakın iyi okumalar :)
Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry · Salon Yayınları · 2016280,1bin okunma
Reklam
Ruhları sevin
10/10
·566 syf.··
2020 2. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 01 Mayıs 2020 02:31
Öncelikle herkese merhabalar bu kitabı cidden okumak istiyordum nedeni bir gün youtube da gezinirken Notre Dame'de Paris diye bir müzikal gördüm izlemeye başladım o kadar etkilendim ki sonra araştırmaya başladım ve Vıctor Hugo'nun kitabından esinlenerek yapıldığını gördüm izlerken olayın ne olduğunu bile anlamamışken çok etkilendim ve müzikal bile bu kadar etkilemişken kitabını okumamak büyük bir kayıp olur diye hissettim ve okudum ve iyi ki okudum sonra defalarca yine müzikalini de izledim yani demem o ki kitap müthişti herkese şiddetle tavsiye ediyorum kitabı okuduktan sonra müzikaline de bir bakın derim kitabı okuduktan sonra aklıma victor Hugo nun “Sadece bedenleri, şekilleri, görüntüleri sevenlere ne yazık. Ölüm her şeyi yok edecek. Ruhları sevmeyi deneyin.” sözü de geldi okuyunca anlarsınız ne demek istediğimi iyi okumalar sevgiler :)
Notre Dame'ın KamburuVictor Hugo · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202242,2bin okunma