Öncelikle herkese merhabalar bu kitabı cidden okumak istiyordum nedeni bir gün youtube da gezinirken Notre Dame'de Paris diye bir müzikal gördüm izlemeye başladım o kadar etkilendim ki sonra araştırmaya başladım ve Vıctor Hugo'nun kitabından esinlenerek yapıldığını gördüm izlerken olayın ne olduğunu bile anlamamışken çok etkilendim ve müzikal bile bu kadar etkilemişken kitabını okumamak büyük bir kayıp olur diye hissettim ve okudum ve iyi ki okudum sonra defalarca yine müzikalini de izledim yani demem o ki kitap müthişti herkese şiddetle tavsiye ediyorum kitabı okuduktan sonra müzikaline de bir bakın derim
kitabı okuduktan sonra aklıma victor Hugo nun “Sadece bedenleri, şekilleri, görüntüleri sevenlere ne yazık. Ölüm her şeyi yok edecek. Ruhları sevmeyi deneyin.” sözü de geldi
okuyunca anlarsınız ne demek istediğimi
iyi okumalar sevgiler :)