+ Tek başıma yapamam. Gerçekler açığa çıktığında tek başıma ayağa kalkamam..
- Elinden tutuyor olacağım
+ Oflaz ;) sen ve ben telefonların ardındaki insanlardan başkası değiliz
- Eğer istersen oluruz
+ Nasıl yani?
- Düşmeye karar verdiğin gün yaz bana. Kalkacağın sırada elinden tutmak için orada olacağım..
Kimse, hiçbir sebebi yokken aniden, isteyerek veyahut bilerek delirmez; bu yalnızca ötekilerin varlığıyla gerçekleşir. İnsanı delirten, bir başka insandır.