İnsan yapıcıdır, yeni yollar açmayı sever, bu sugötürmez bir gerçektir. Fakat neden acaba bir yandan da yıkmaya, her şeyi kaos hâline getirmeye bayılır?
Esasen tabiatın hiçbir zaman, hiçbir durumda bize tabi olmadığını, onun hayalimizde kurduğumuz gibi değil, gerçekte olduğu gibi kabul etmemiz gerektiğini asla akıldan çıkarmamalıyız.