"İyi bir şey mi yapıyorum, bilmiyorum. İnsan hayatı tam olarak neye değer, bilmiyorum. Adaletli olmak nasıl da zor. Peki, acı tam olarak neye değer? Bir insanın sevincinin değeri nedir bilmiyorum. Titreyen bir elin, merhametin, sevginin değeri nedir, hiç bilmiyorum. "
"Olaylar yönlendirilebilir. Olaylar bize bağlıdır, onları yaratan biziz. Zavallı insanları yaratan biziz. Sonra ellerinden bir kaza çıktı diye onları saf dışı bırakan biziz.'