Zaten Türk erkeklerinin bir numaralı özelliği sinirlenince hız yapmalarıdır. Bu yüzden hiçbirisiyle direksiyon başındayken
tartışmayacaksın. Her yıl yedi bin kişinin öldüğü kazalarda, aile kavgalarının çok
önemli yer tuttuğunu düşünürüm hep. Kadın söylenir adam gaza basar, kadın
biraz daha söylenir adam biraz daha gaza basar ve aile yarı bilinçli bir intihara
sürüklenir. Olan, arka koltukta oturan ve trafikteki diğer araçlara el sallayan, her
şeyden habersiz masum çocuklara olur.
Hepimiz içimizde, gizli, nazik davranışlarla
üstü örtülen ama bir tehdit algıladığımız zaman hemen o keskin dişleriyle ortaya çıkan bir timsah taşıyoruz.
Bir gün dediklerimi değil, demek istediklerimi anlayacak bir erkek çıkmayacak mı karşıma!
Hava kötü dediğimde sadece havadan söz etmediğimi anlamak bu kadar zor mu?
İlle de, ben bu hayattan bıktım, türünde sözler mi etmeliyim?... Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz?
Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır!